Jag har inget liv :-)

Min dotter "skäller" på mej för att jag inte skriver nåt här, ska jag vara ärlig finns de tinget att skriva. Jag jobbar, äter, sover och vanligtvis tränar jag. Nu har jag haft onti halsen och får inte träna , vilket gör mej lite sur.
har bestämt mej för att gå ut lite mer....än son nu, inte alls :-)
Nu är jag uppbokad hela helgerna fram till december.....hur ska jag orka det?????

Jag är så glad för att Johanna har kommit in på sina kurser, Pedagogiskt ledarskap och Barn, kultur och fritid, på ÅSÖ gymn. Som tur är jobbar hon kvar på fritidsgården på kvällarna, så jag kan gå förbi och hälsa på ibland.

I helgen skall jag hälsa på några kompisar och äta middag, bowla och gå på pub, det blir kul.

Nu skall jag gå hem!!!

kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

mamma toka!
och föresten är det komvux inte gymnasie :p haha
vuxen gymnasie :p

2007-10-16 @ 21:43:23
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback