Barnfri.

Då var det helg igen. Denna helg är Amanda hos mej, eller rättare sagt skulle va. I dag fick jag iallafall sällskap under middagen :-/ Sen satte hon sej och repa på elgitarren (de har fått en spelning i Jönköing i oktober,kul!) och sen tjattade hon lite. Vips, så skulle hon i väg och träffa några kompisar, jag som hade hoppats på en kväll tillsammans....naivt nog :-)
I morgon skall hon kolla in "Heat" när de spelar och sen på fest med kompis, eftersom det är på andra sidan stan sover hon över hos Signe. Ja, och på söndag skall de repa med bandet....jag får väl se henne till söndagsmiddagen. Det var den "barnhelgen". Tänk vad annorlunda de är mot när de var små, då fick man knappt nån tid för sej själv och nu har man så mycket tid så man inte vet vad man skall göra av den.
Själv stannar jag hemma, är skitväder ute och jag är rätt trött. I morgon skall jag på middag med mina 3 svägerskor, det brukar bli party men nu hörde jag att de av olika anledningar inte skall dricka.....så det blir nog lugnt.
Kickan ringde från Strömstad och sa att hotellet som vi skall ha konferens på är asfräscht!!! Hon skickade några bilder på MMS och jag håller med henne. De har en grym SPA-anläggning....med lika grymma priser :-) Hotellet blev klart i mars i år så det bör vara jäkligt fräscht. Hennes balkong var ÖVER vattnet, coolt.
Nu ska jag ta min latte och flytta mej till soffan.
ha en skön kväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men mamsingen då, även fast jag inte bor hos dej längre, och inte gjort på många år, så finns jag alltid här för dej.
Ska vi boka in nån filmkväll nån helg?
Pussa

2007-09-15 @ 02:05:56
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback