Surströmming.

Jaha, då har man provat surströmming :-) Jag kan inte bestämma mej för hur jag skall säga att det smakar. Inte gott och inte äckligt. Definitivt inte så vidrigt som jag trodde, man vänjer sej faktiskt vid lukten, tro´t eller ej, efter ett tag. Nu har jag iallafall provat och nyfikenheten är stillad.
Jag åkte med min faster som körde som en rally-tant :-) till min pappa och fru Ingrid i Gävle. En trevlig och lugn helg.

Vill ni kolla in bilder från Rock-klassiker kryssningen med mina döttrar, kan ni gå in på http://bloggfamiljen.blogg.se

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag.

kram

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ha, vad kul Sofi!
Har vi inte träfats på länge kan jag alltid gå in här och se hur du ser ut och vad du har gjort den senaste tiden...
Till Johanna, vilken sidia du har gjort, jätte fin.
Ha det så hörs vi.... Kram kram

2007-09-09 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback