Tänk vad glad man kan bli....

När vi flyttade fick min äldsta dotter våran soffa. I dag fick vi den nya, under tiden (20 dgr) har vi suttit i varsin solstol och kollat på tv. Har dett ganska komiskt ut :-) Nu står den äntligen på plats och jag är så glad!!! På måndag har jag tagit ledigt, pappsen kommer från Gälve och skall hjälpa mej borra upp lite saker på betongväggar. Sen åker vi till Ikea och kompletterar med en schäslong.....eller ska jag ta fåtölj & fotpall??? Hm, svårt beslut ;-)
Tänker passa på att låta honom köra mej och storhandla också.
Klockan är 20,40 och jag är astrött!! Ryggskottet tar på krafterna och i går var jag på tjänsteresa, vilket innebar att gå upp 04,15 och hem 23,05. KOmmer nog inte ha några problem att sova i kväll.
Dotra är hos kompis så jag skall gosa ner mej i spffan och kolla på tv en stund.
I morgon öppnar de ett nytt gym i närheten, skall kolla om det kan vara nåt. Annars öppnar de ett annat, lite närmare, om en månad.
Ständigt dessa val och beslut :-)

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi så trevligt när man äntligen kan läsa något i din blogg. :)
Skriv oftare mamsingen!

När tar vi nästa promis?
Krama

2008-02-24 @ 23:38:10
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback