Tiden rusar..........

...iväg. Jag har kommit i ordning i nya bostaden och stormtrivs!!! Cyklar till jobbet på 4 min, knappt så jag hinner vakna :-)
Jag har insett att jag inte längre är 25 :-/ Visserligen har jag märkt att tyngdlagen har större effekt på min kropp men nu har det tillkommit saker som gör det ännu tydligare. Min äldsta dotter skall gifta sej i sommar, där blev man 10 år äldre. Sen kom nästa "bomb", jag skall bli mormor!!!! Hur kan jag, som bara är 25 bli mormor??? Blev ytterligare 10 år äldre, 25+10+10=45, nästan min ålder, så då är jag alltså ikapp (bara min tröga hjärna som skall hinna med också :-)
Det skall bli jättekul att få barnbarn, då jag definitivt lagt på hyllan att få fler själv. Jag ser fram emot att få vara barnvakt och skämma bort det lilla knyttet.
Lilla dottern är inte heller så liten längre, har pojkvän och befinner sej just nu på Sweden Rock, med honom (och hans band Heat som är asduktiga!) och några kompisar. Att vara där med dem och utan mamma är nog paradiset för henne ;-)

Vädret har varit kanon i flera dagar nu och jag ser fram emot sommar och semester. Sol, bad, grill, segling och landet.........åh, vad livet kan vara härligt ibland.

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Blogga nu mamma! :D

2010-01-03 @ 21:16:34
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback