Resan är inte slut...

...men på väg. Tänker på psykopaten (ja han går under det namnet sen jag googlade på psykopat och han fick 29 av 30 poäng-skrämmande!!!!) flera gånger om dagen men inte en enda god tanke.
Kan bli irriterad på att han tar upp så mycket tid i mitt huvud, trots att det bara är negativa tankar. Ser fram emot när jag inte gör det längre och när jag känner total likgiltighet, vilken sköön känsla.

Nåja, har haft lite annat att tänka på som min luftrörskatarr jag dragits med i snart 4 veckor + mina barn som drabbats av kräksjukan, stackarna. Snälla!!! Låt mej slippa det.

Hoppas på att få vara frisk så jag kan gå på jättekul skolträff på lördag, ser verkligen fram emot det.
Så håll tummarna, är ni snälla, för att jag slipper kräksjukan.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback