Vad gör man nu....

Har han ändrat "taktik"???? Plötsligt ringer han och är vänlig, ber om ursäkt och säger att han förstår att han gjort fel. WHY??? Har han verkligen förstått det, helt plötsligt??? Han vill att vi skall vara vänner....why? Kan man vara vän med nån man är kär i, som behandlat en illa och sagt så elaka saker? Jag ser mej själv som en förlåtande person men vill inte vara naiv.
Jag har svårt att tro att man kan ändra sej som person i en snabb vändning.
Jag har bett om att få vara ifred, så får vi se om vi kan vara vänner i framtiden. Gillar inte att ha ovänner men var går gränsen för att man är korkad?
Vad skulle ni ha gjort?

kram

Kommentarer
Postat av: Anna på jobbet

Jag skulle nog inte lita på honom om jag vore du, du kan väl vara artig när han hälsar men behöver inte umgås med honom, tror inte han ändrats bara sådär.... verkar skumt.

2010-01-07 @ 20:00:40
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: amanda

nej, jag tycker inte att du ska tro på honom än. låt honom visa på riktigt att han inte är fittig i huvudet, ursäkta språket. avvakta lite =)



älskar dig, ses på lördag!

2010-01-07 @ 20:55:46
URL: http://mandyrin.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Låt honom förtjäna sin chans, han måste visa att han förstått vad han gjort.

Går ALDRIG att göra ogjort, så för att förtjäna ens bekantskap med dej måste han kämpa!



Kärlek

2010-01-08 @ 18:29:51
URL: http://salkert.se
Postat av: Mia

Nej inte ändrar han sig så snabbt. Min erfarenhet är att de blir lena i tonen och försöker fånga in igen och när du väl är där smäller fällan igen, en gång till och den gången blir det svårare. Så gör inte misstaget att "bjuda" in honom igen hur len han än är. Det enda som möjligen kan få dem att förstå och bli bättre är om de går in för det och ber om och får behandling och att de förstår vad de gör fel och det går inte på en vecka eller två!!!!

Prata med honom när ni ses på gymet - förutsatt att han använder en bra ton och trevliga ord dvs uppför sig som en vuxen normal människa. Annars gå bara därifrån.

En annan sak - Varför är det du som ska ändra dina träningstider och vanor?? Det kan väl han lika gärna göra?

Jag förstår vad du säger när du menar att du inte har någon man som ser dig som kvinna men att du har många vänner, fina döttrar och en härlig extended family. Men ibland är det faktiskt bättre att ha "bara" det för en man som detta är inget att ha.

Som jag sa förut så är jag säker på att du kommer finna en man när du minst av allt anar det.

Kram vännen och take care.

Du är alltid välkommen hit!

Mia :-)

2010-01-11 @ 09:22:11
URL: http://mammabult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback