Min resa.....

I dag tog jag mod till mej och gick och tränade. Han (vi kan kalla honom för Göran) hade inte varit där och tränat än, så jag förstog att han kunde komma när som helst. Jag tränade ovanligt snabbt och effektivt men når jag hade en övning kvar kom han.  Jag stog och pratade med en instruktör, "Göran" hälsade på honom men tittade inte ens på mej...ok det var ok! Men när jag stog ensam km han fram och sa; "Kan inte du träna på kvällarna, med blattarna, din hora!" Allvarligt, killen är 45 år!!! Jag tittade inte på honom och sa ta dej i.... Tränade klart och gick hem till Johanna. Där lånade jag en film, "Happy feet", känns som om en film jag klarar av i dag.
Vad skall man säga om dagen? En "blatte-hora" på 45 år som kollar på barnfilmer. (OBS, blatte är Görans ord, jag är INTE rasist).
Vad gör vi av rastlösheten nu ikväll? Städar undan lite julsaker, tar ett bad, äter och kollar (barn-)filmen. Sämre kunde det vara.
Tack till mina döttrar!! för ert stöd och er kärlek. I love you!!!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback