Resan är inte slut...

..men jag är. Näe, inte helt slut men sover dåligt och tänker på Göran 95% av tiden. Inte goda tankar men det förstår ni. Tankar om lögner, otrohet, svek, bedragelse , hot och....listan är lång. Det är väl en av alla faser man ska gå igenom i själva bearbetningen. Jag vet att de tkommer gå över men det är fruktasvärt jobbigt just nu. Jag var ju så kääääääääääääär och allt som hände under bara 3 månader och sen PANG! det otrevligaste slutet man kan tänka sej.
Jag vet att det bara gått 2 veckor sen det brakade loss ordentligt men det har varit 2 asjobbiga veckor, tro mej.
Svårt att sova, svårt att jobba, svårt att inte tänka på allt....jag är glad att jag har min träning och att han inte tränar samtidigt. Kör numer med MP3 & keps, när jag tränar :-)
Ja, just det..glömde säga.....det blir ingen anmälan, berättar mer sen.

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback