Flytt.

På torsdag skall jag skriva på kontraktet på nya lägenheten, i februari bär det till Farsta. Kommer kunna gGÅ till jobber på 15 min, istället för åka buss i 55 min.
Amanda tycker också det skall bli kul, hon får en promenad på 5 min till T-banan.

Övrig status: nästan alla juklappar är köpta, de 2 sista inhandlas i övermorgon.
I morgon kommer de och besiktigar min lgh och på onsdag kommer den ut på nätet.

Inga sjukdommar eller andra tråkiga saker. Bara vädret som är mörkt i mitt liv nu. Hur bra kan man inte ha det!

kram-kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis mamsen till nya lyan, och tack för att vi får soffan :)

2007-12-17 @ 01:05:03
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback