Helgen...

I fredags var jag barnvakt åt min brorsdotter Ella, 2,5 år. Vi hade jätte-mysigt! Badade, dansade (till "umbrELLA" med Rhianna). Åt köttbullar, makaroner och glass som var beställt. Inga problem med läggningen och istället för att vakna till (som jag trodde) vid 6 på morgonen av ett gnälligt "vääääälling", väckte hon med klockan 9 med att ligga och klappa mej på kinden. Höll på att behålla henne.

Var på Moa och Ola´s nyköpta landställe och fikade, på lördagen. Det var sååå mysigt!!! med öppen spis och allt.

På kvällen var det Halloweenmiddag hos Levinskan, mycket god mat!!! Efter några drinkar och Kariokee drog vi till Storstad och tog en öl. Vidare till Nagel men vi var där vid 2,30 och det var kö och de stängde 3 så jag tog en trip till Mc Do och sen nattbussen hem.

På söndagen var jag as-snorig. Tog en promiss med Kickan i 1,5 timme, avslutade med en cola & pizza :-) Bra bakismat. Sen blev det soffan resten av kvällen, med näsdukar, nezeril och wisky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback