Rock klassiker kryssning

Så var man då hemma. Jag tog mej igenom kryssningen utan större smärtor. Kom i säng 5,30, det har nog inte hänt på 10 år :-) Vi åt en god buffé direkt när vi kom ombord och sen var det party. Tappade bort Amanda ett tag och fick lite panik men vi hittade henne och då var det lugnt. Amanda hade ett gräl med en kompis som inte uppträdde schysst, annars var det bara roligt. Vi sov alla 4 till klockan 12. Min tanke om att njuta av frukostbuffén försvann på morgonen, jag gjorde som tonåringarna och sov vidare.
Jag har nog aldrig sett så korta kjolarm så mycket nätstrumpor, nitar och läder i hela mitt liv. Hade ett nitbälte själv :-)
Nån snygg karl? nja, långhåriga killar i skinnbrallor och tatueringar över hela kroppen är nog inte riktigt min grej. Dessutom tyckte de att det var ok att bara komma fram och klämma en på rumpan....? En full snubbe satte krokben för mej så jag höll på att slå ihjäl mej, senare på kvällen frågade han om han kunde få följa med mej hem....jäkla pucko!!!!!
Jag vill tacka Johanna, Amanda och Tessie för en trevlig kryssning.
Grabbarna i Heat var lika bra som vanligt och jag gratulerar till skivan som ni ska släppa nästa år, grattis!!!

Ikväll blir det hyffsat tidigt, ska hälsa på pappa i Gävle i morgon för att prova på surströmming för första (och antagligen sista) gången i mitt liv. Jag vill iallafall ha provat.

C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback