Tjej-kväll.

Äntligen fredag! I kväll skall vi gå på "Ladies night only" med bl a Martin Stenmark. Jag säger att jag skall se Martin men min 14 år yngre kollega säger att hon skall se på Måns :-) man tittar kanske på lite olika saker beroende på ålder.
I morgon blir det tvätt, städ, packning och lite städ/renovering av mej själv. På söndag-onsdag skall jag till Strömstad på konferens, skall vara asläckert och alldeles nybyggt SPA & resort hotell, ligger precis vid vattnet. Kollade in SPA-behandlingarna men det kostad minst 2000,- så jag får SPA´a hemma. Bad och bastu är gratis så man kan väl bubbla lite.
Annars har veckan bestått av jobb och träning. Många som är sjuka nu så denna vecka fick jag träna ensam, men det går bra det med.

Nu längtar jag plötsligt jätte-mycket efter mina döttrar, så jag måste ringa och prata med dem.
Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! jag såg också Ladies Night på Globen på lördagen.De var kanon bra!
mvh Anna-Carin

2007-09-27 @ 19:00:40
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback