v 39

Oj, det är tufft men kul att vara på konferens :-) Jättefint hotell med läcker SPA-anläggning.
Vi var 300 st och det var massa god mat och dryck, intressant konferens och härliga båt-turer. Självklart massa trevligt sällskap också ;-)
Det blev ett par kvällar då man kom i säng alldeles för sent, och upp för tidigt. Helgen har gått till vila.Försökte lära mej lit emer norska :-)))

I går såg jag, mina tjejer och "svärson" på Shrek 3, den var kul. På kvällen åt jag räkor med Eva som har ryggskott.

I morse vaknade jag och det var kanonväder, tog en långpromiss och nu är jag hos min dotter Johanna och hälsar på. Vi har fikat och nu skall vi ut i skogen (?) och Johanna skall fota.

I morgon är det en ny vecka....med nya utmaningar :-)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback